Publicaties

De SMO-publicatiereeks staat al bijna 50 jaar bekend om haar onafhankelijke en vooruitstrevende karakter. SMO-publicaties gaan voorop in het aanjagen van en uitdagen tot discussie.

Showing 1–3 of 74 results

  • Interview met Kaj Morel

    SMO interviewde Kaj Morel, auteur van het boek Tijd voor de Betekeniseconomie.

    Verder lezen
  • There’s no way to Purpose, Purpose is the way!

    Er is een gevleugelde boeddhistische uitspraak: There’s no way to Happiness, Happiness is the way. De woorden vertellen dat geluk niet iets is wat je moet nastreven of najagen, maar alleen in het heden kunt vinden. Geluk heeft wat het boeddhisme betreft niets te maken met externe omstandigheden, maar met interne vaardigheden.

    Verder lezen
  • Tijd voor de Betekeniseconomie

    17,95

    Oneindige economische groei als oplossing voor alles? Individuele hebzucht als belangrijkste menselijke drijfveer? Bedrijven die ten koste van alles winst moeten maken? Dit boek vertelt je een ander verhaal over onze economie.

    In winkelmand