Publicaties

Voorplat DEF

Tijd voor de Betekeniseconomie

17,95

Oneindige economische groei als oplossing voor alles? Individuele hebzucht als belangrijkste menselijke drijfveer? Bedrijven die ten koste van alles winst moeten maken?

Verbaas jij je ook over de vanzelfsprekendheid waarmee we bepaalde ideeën over onze economie blijven aannemen als de beste ideeën om onze samenleving op te baseren?

Dit boek maakt duidelijk hoe het zover gekomen is en vertelt je een ander verhaal over onze economie. De tien uitgangspunten van de betekeniseconomie bieden inspiratie en houvast aan iedereen die werk wil maken van een economie die past bij de huidige tijd en die vertrouwen geeft voor de toekomst.

 

Kaj Morel (1971) is sociaal psycholoog, gepromoveerd aan de Technische Universiteit Delft en voormalig lector identiteitsmarketing bij hogeschool Saxion. Sinds 2007 zet hij zich in voor de ontwikkeling van betekenisvol ondernemerschap en betekeniseconomie in Nederland, eerst vanuit de Betekenisfabriek en nu vanuit de Zaak van Betekenis. Hij is mede-oprichter en bestuurslid van de Stichting Betekeniseconomie in Twente. In 2010 verscheen zijn boek ‘Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan’, in 2012 gevolgd door zijn essay ‘Marketing in het tijdperk van de Betekeniseconomie’.

Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/a/f/7/smo.nl/httpd.www/wp-content/themes/thecompany/woocommerce/single-product/meta.php on line 17
Categorie: .
Gepubliceerd 01/04/2018
Labs Purpose,
Preview

Gerelateerd

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /customers/a/f/7/smo.nl/httpd.www/wp-content/themes/thecompany/woocommerce/single-product/related.php on line 59