Publicaties

Omslag 600×600-10

Ondernemen in transitie: De weg naar succes

Prof. dr. D. (Derk) Loorbach, L (Leo) van Loon,

19,95

Vind je inspiratie en persoonlijke passie. Kijk naar de kansen in de wereld/markt. Ga zo snel mogelijk de markt op om financiering te vinden. Groei zo snel mogelijk. Organiseer en orkestreer die groei slim. En … vergeet niet om van je succes te genieten, om vanuit nieuwe inspiratie de volgende stap te zetten, voor jezelf en als bijdrage aan de wereld.

Dit zijn de zes principes die Derk Loorbach en Leo van Loon in deze SMO-publicatie schetsen om het proces van sociaal ondernemen inzichtelijk te maken. Zes principes die handvatten bieden om je eigen onderneming tot een succes te maken. Met veel inspirerende voorbeelden van concrete sociale ondernemingen die dit principe goed illustreren. Met eigen praktijkervaringen. En onderbouwd vanuit de theorie.

Sociaal ondernemerschap is maatschappelijk relevant, geeft ruimte om je persoonlijke ambities, passies en energie kwijt te kunnen, genereert inkomen en creëert ook nog eens werkgelegenheid.

Deze SMO-publicatie biedt de handreikingen om dit alles realiseren. Deze publicatie is een vervolg op de eerdere SMO-studie Ondernemen in transitie (2014).

Voor meer informatie zie www.ondernemenintransitie.nl

Categorie: .
Gepubliceerd 14/09/2015
Copyright 2017 by Stichting Maatschappij en Onderneming - contact@smo.nl - Burgemeester Oudlaan 50 - 3062PA Rotterdam - 085 065 54 85